Nje gote. Nje bote.
Nje gote ne nje bote apo nje bote brenda nje gote ?! Nje problem I fuqishem ky, qe kerkon patjeter nje zgjidhje.
Po si?
Njerezit ne kete bote ne fund te fundit punojne, lodhen per nje gote. Dhe aty brenda gjejne boten. Nje bote tere te tyren. Nje bote plot, ne nje gote bosh. Ky eshte nje finalitet fatal I kesaj bote me gota. Dhe une I teri, vazhdoj te zbres thelle e me thelle ne goten time te thelle. Fundi I kesaj gote eshte pa dyshim nje ekstem. Nje ekstrem qe me terheq me deshire, bazuar ne nje vullnet tendencash qe shpien ne nje liri te plote mendore. (ndoshta edhe ne vetshkaterrim)
Per shume te tjere ky eshte nje krim, por te ata nuk ka mendim. Nuk ka mendim per boten e lire brenda nje gote. Dhe kjo bote eshte me e qarte, me e arrire!!!
3 comments:
je i maaaaaaaadh!!!
E shkurter, e qarte, goditese, e mrekullueshme!
Un bicchiere. Un mondo.
Un bicchiere nel mondo o un mondo in un bicchiere?! Un problema importante questo, che cerca senz'altro una soluzione.
Ma come?
La gente in questo mondo alla fine lavorano, faticano per un bicchiere, è li dentro trovano tutto il mondo. Un mondo tutto loro. Un mondo pieno, in un bicchiere vuoto. Questa è la fatalità finale di questo mondo di bicchieri. E io intero, continuo a scendere giù e più giù nelle viscere del mio bicchiere profondo. La fine del bicchiere è senz'altro un estremo. un estremo che mi attira dolcemente, forte delle tendenze che portano a una piena libertà mentale ( o forse in autodistruzione).
Per tanti altri questo è u crimine, ma per loro non esiste il pensiero. Non ce pensiero per il mondo libero dentro un bicchiere. Questo mondo e più certo, più perfetto!!!
Post a Comment