FROM THE AEONS ...

My photo
Albania, Albania
2021 - DITAR i ROCK dhe RREMUJE

Saturday, February 5, 2022

Skica e rastësisë - Que Sera, sera

 


- Duhet dashuri, shumë dashuri, tha.
- Joo! Dëgjomë mua, - tha ajo. – duhet shumë seks, shumë egoizëm, shumë ambicie, shumë të qeshura, dhe pak dashuri. Shumë pak.
- E ke tmerrsisht gabim! Ça ke ti sot? Je me cikël?
- Hahah, jo si mund të jesh kaq skematik? Vërtet jo, por kështu duhet.
- Nuk duhet kështu. Duhet po, shumë dashuri, shumë seks, shumë të qeshura.
- Jo pra, dashuri pak, ose aspak, shumë të qeshura, shumë seks, nga ai plot shpirt, - përsëriti ajo duke qeshur embël e moskokëçarëse. - Nga ai me aromë.
- Dashuri...
- Besomë, do vish një ditë në fjalët e mia. Jo tani, një ditë.
- Ashtu qoftë. - Tha ai i menduar e disi i pezmatuar. - Mbase, ashtu qoftë si të thuash ti. Por jam i sigurt që ia fut kot.
Ikën drejt. Ecën. Rendën. Morën një tren. Morën makinë me qira. Ngatërruan stacion. Humbën biletat. Pinë ujë nga e njëjta shishe e vogël. Ishte pështymë erëmirë. Qeshën. U bënë pis. Restorant tradicional. Mbaruan lekët me një drekë të bollshme. Pa karta krediti. Në mes të humbëtirës së kodrave të gjelbra. Morën një dhomë. Me shtrat tek. Bënë dush me rradhë. Prishën rradhën, ai hyri ndërsa ajo lahej. U lanë bashkë. U fshinë me të njëjtin peshqir. U bë fresk. Ajo veshi dhe bluzën e tij. Ai ndenji me xhaketë e kanotiere duke parë një emision për jugun e Francës. Ajo piu verë nga shishja që kishin vjedhur në dyqan. Pastaj fiku dritën e televizorin prapa shpatullave të tij, ndrësa ai fërkonte barkun.
- Dhe errësira na mbuloi në flake...  - qeshi ajo duke ngulur dhëmbët në zverkun e tij.

Rrugëtimi vazhdoi. Duke qeshur, duke u pezmatuar,mes vështirësish, të qarash të saj në shpatullën e tij, disfatat s’vonuan të vinin, por seksi ishte shumë. Dhe ishte i mirë. Dhe të qeshurat mund të lindnin si flakët e kaltra që panë natën në atë varrezën e vogël, të qeshurat mund të lindnin dhe nga varret.
E qeshën shumë.
- Nuk duhet t’ja marrësh vetes për ters. – Tha ai një moment.
- Ndërsa po rrinin një ditë në breg të detit, ajo priste një telefonatë pune, në ankth, ai po shkërmoqte cigaret e paketës pa ndezur prej muajsh as edhe një, duke gjerbur birrën e ftohtë, duke ngrënë patatine, i menduar mbi një hall që donte bythë, papritur ngriti sytë e pa vajzën. Gruan. E kuptoi diçka. Dhe një buzëqeshje i lindi gjerë e gjatë nga gjoksi në fytyrë.
- E di që kishe të drejtë? Një herë në jetë?
- Çfarë? - Ktheu kokën ajo nga deti drejt tij. Prapa tyre fëshferinin majat e pishave, e dita pas shiut ishte në përfundim.
- Duhet shumë seks, shume të qeshura, shumë qejf, shumë egoizem, e kaq... dashuri asfare. Askund. Kaq! Kjo është! Fare! - Qeshi ai duke u shtrirë gjatë gjerë mbi barin e rrallë nën pisha.
- Kisha të drejte posi! - Tha ajo. Dhe e fiksoi atë shumë gjatë, aty shtrirë me sytë gjysëm mbyllur, krejtësisht i kënaqur.
- Është fantastike. Është vërtet fantastike. Asgjë më shumë. Dashuria është një trapllëk me brirë qurravitës për adoleshentë të këputur nga dega. E një sëmundje patologjike për pleqtë mbi të 50tat, që njohin një 18 vjeçare që i prezanton me boten ku ata nuk bëjnë pjesë. Dashuria është një psikopati e njerëzve që kërkojnë arrati.
- Dhe një kamuflazh i të çmendurve që s’dinë të mjaftohen me veten. Kisha të drejtë, s’duhet më shumë se kaq.
- Absolutisht asgjë tjetër. Si the ti? Shumë seks, shumë të qeshura, shumë egoizëm, paaak, fare pak dashuri. Kjo është jeta.
- Asgjë tjetër. Kaq, dhe vetëm kaq. - U afrua ajo, u shtri pranë tij duke u mbështetur te sqetulla.  - Kaq.
Ata nuk dinin ende.
Ishin dashuruar.

6 comments:

Eden said...

Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që i pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim me lehtësim të shpejtë ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani email.. ellenspellcaster@gmail.com/
Whatsapp/telefononi +2348106541486

Daniela said...

Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
* magji dashurie
* nëse doni që ish-i juaj të kthehet
* Ndaloni divorcin
*thyej obsesionet
* shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
* magji mbrojtjeje
*infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
+2348155926517

Anna said...

A NDJENI SI TË DËSHON MARTESA/SHKURORËS/HUMBË DASHURI DHE POSHTË FINANCIARE??? SHTËPIA SHPIRTËRORE E DR ELLEN OMIRI ËSHTË ZGJIDHJA E PROBLEMEVE TUAJA. TELON OSE WHATSAPP:+2348106541486
*Magji e fuqishme dashurie.
*Hakmarrja e korbit të mallkuar.☎ +2348106541486
*Rregjistri i dashurisë për të rikthyer të dashurin e humbur në 24 orë.
* Shëruesi tradicional për të rikthyer të dashurin e humbur (rikthejeni ish-in tuaj).
*Magjitë e martesës. Email: ellenspellcaster@gmail.com
* Shërues lokal.
*Herbalist/shërues tradicional.+2348106541486
*Fallxhorja
*Leximi me pëllëmbë. Email: ellenspellcaster@gmail.com
*Lexim psikik.
*Çmenduri e shkaktuar nga zanati i shtrigave.+2348106541486
*Magjitë e zeza për të rikthyer një të dashur
*Magjitë e puthjes/tërheqjes.
*Fëmijët kokëfortë
*Fëmijët e shurdhër në klasë
NE OFROJMË SHËRBIMET TONA NË TË GJITHA VENDET NË TË GJITHË BOTËN THIRRJE/ WHATS APP:+2348106541486
E-MAIL: ellenspellcaster@gmail.com

Unknown said...

Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë tani. Siç thatë ju, i gjithë procesi i divorcit është anuluar, gruaja e keqe që më shkaktonte probleme në martesën time është larguar nga burri dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me të gjithë ata që përballen me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +1(815)564-3618
Ajo është e aftë me magjitë e mëposhtme:
* magji dashurie
* magjitë e martesës
* magjia e parave
* magji e bukur
* magji e fatit
* Magjitë e tërheqjes seksuale
* Magjia e kurimit të SIDA-s
* Shpella e kazinosë
* U hoqën shpellat e mallkuara
* Magjia e mbrojtjes
* magji llotarie
* Magjitë me fat
* Magjia e fertilitetit
* Unaza e telekinezës 💍
Email: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618

Unknown said...

One of my daughters was diagnosed with cancer 2 years ago and was taken to different hospitals for treatment, but the cancer didn't go away, it made me so mad and upset that I almost lost my mind thinking how am I going to lose my child😢. Until the last, my husband's friend recommended Dr. Ellen, a powerful spiritual doctor in West Africa. I was skeptical at first, but then I was on the verge of losing my daughter, so I contacted Dr. Ellen. He was honest and welcoming so I told him the situation. Dr Ellen helped me and now my daughter is cancer free. I am the happiest mother and I thank God for helping me through Dr. Ellen. I promise him that I will continue to testify to everyone about his good work. Here is Dr. Ellen's contact for those who may need help.
Whatsapp: +2349132180420

Unknown said...

Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
1) Magjitë e dashurisë
2) Kthehu i dashuri
3) Ribashkoni burrin ose gruan
4) Nëse keni pela të natës
5) Kurë për HIV dhe kancer
6) Unaza e fuqishme magjike
7) Magji për fat të mirë
8) Thyerja e obsesionit
9) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë Kontaktoni EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp saj +2349074881619