FROM THE AEONS ...

My photo
Albania, Albania
2021 - DITAR i ROCK dhe RREMUJE

Thursday, October 11, 2012

Unë jam VDEKJA



Mos u habisni. Mund të jem kushdo. Jam njëri nga ju. Nuk mund të dini në jam shoku, shoqja, prindi a fëmija juaj. Jam midis jush, ha, pi dhe bëj gjumë të shqetësuar si ju. Ajo që na lidh dhe njëkohshëm bën ndryshimin, është shqetësimi i gjumit. Mua ma prishni ju, e unë do t’ua shkatërroj ju të tërëve. Jam një kancer i krijuar nga degradimi qelizor i shpirtit. Dhe do përhapem me sh

pejtësi në çdo vrimë ku ka dhe një njeri të vetëm. Secili nga ju njerëz, kudo që ndodheni, bart një mëkat mbi shpinë. Në një efekt flutur, ose dhe drejtpërdrejt, secili nga ju ka rrezikuar jetën e të paktën një njeriu tjetër. Secili nga ju është unë. Një nxitës i vdekjes. Unë jam VDEKJA! Dhe nuk jam këtu për t’i dhënë fund egzistencës tuaj. Jo! Ju do më paguani mua një haraç. Çdokush nga ju frymorë dykëmbesha inteligjentë do më paguajë mua një haraç. Jo jetën e tij. Shumica juaj ende s’ kanë bërë asgjë. Një pjese tjetër kanë bërë diçka pa vetëdije, e pjesa tjetër kanë vrarë dikë me dashje.
Une quhem VDEKJA e secili nga ju me ka nje borxh. I cili nuk paguhet me vdekje, as në vdekje. Si produkt përfundimtar i civilizimit tonë, vlera e kësaj gjobe do të paguhet në para. Të tërë ju do me jepni aq para sa mëkati juaj, i mundshëm ose i ndodhur ka vlerë. Paratë tuaja do marr.
Do t’i derdhni në llogarinë time bankare HYDRA e konvertuar në numra. Sasinë do ta përcaktoj vetë. Shërbimin që do bëjnë këto para e di vetëm unë. Në të kundërt, unë, aty, mes jush, fshehur në fytyrën më të zakonshme, fytyrën më të afërt tuajën, do marr atë që kërkoj si timen, në një mënyrë ose një tjetër. Do eleminoj njerëzit tuaj më të afërt. E për çdo njeri të eleminuar, fajtorë do jeni po ju. E borxhi juaj ndaj meje do të rritet. Paratë tuaja s’kanë më shpëtim. Ka ardhur koha për shkartisje.
Po, e di ç’mendoni. Unë jam një mafioz i ndyrë që vë gjoba. Dhe s’e keni gabim. Une jam një mafioz që s’keni për ta gjetur kurrë. Sepse unë jam i padukshëm. Dhe quhem VDEKJE. Askush s’mund të krenohet që më ka parë a prekur. Kam shumë armë. Shume duar. Dhe një llogari bankare. HYDRA konvertuar në numra. Mbajeni mend. Secili nga ju do marre shifrën që i përket të japë. Taksa ime natyrore do derdhet këtu. Askush s’ka për të ditur kurrë ç’do bëhet me to. Mjaft të dini që kjo botë e kalbur në shpirt, do ruajë ekuilibrin e do pastrohet nëpërmjet meje!

Anon.

No comments: