FROM THE AEONS ...

My photo
Albania, Albania
2021 - DITAR i ROCK dhe RREMUJE

Wednesday, November 7, 2007

RE PUPLORE

Jam nje Re Puplore qe fluturoj diku aty, siper, enderrave tokesore.
Rrezet e agimit tim te sotem jane kretase, ato te mbremjes ndoshta kiliane, o mbase armene.
Nuk dihet ku jam krijuar. Nuk dihet ku do shkrihem e zhytem. Mjafton te coni koken lart ne qiell e me shihni mua, nje note e larte, akute kitare qe tretet larg veshit… larg, afer, te bardhe, pa cepa, sa bukur, sa lart…
Forca e gravitetit, roberuesja e shpirtrave eshte larg, shume larg te ferkuarit te kembeve te mia. Une jam e qiellit. Qielli eshte I pafund…
Jam nje Re Puplore Fluturoj lehte, lehte mbi tere siperfaqen e tokes… nga ketu lart shoh cdo gje mbi token tuaj te shtrenjte, cdo cep e skute te botes…
Ju shoh habitshem, sa shakatore dukeni tek rrini aty poshte, ne kembet e hijes sime, duke u rrahur, vrare per toka, per para. Vrare per mjekra, ideale, gure te shenjte, qytete te humbur, per buke, uje, nafte. Vrare per gjak…
Per partite, bindjet, atdheun, memedheun, kombin… vrare per gjeneralin, komandantin, udheheqesin, Zotin…
Une jam ketu lart… larg cdo gjeje tokesore… qesh me ju, me token aq te fryre, te rrumbullt deri ne plasje. Sa per te qeshur!
Une Reja Puplore jam zoti. Plotesoj tere kushtet; pa fillim, pa fund, ciklik, siper, enderr! Cdo gje, brenda cdo gjeje…
Nuk me duket se gjerat kane aq rendesi apo se ka gjera te rendesishme ne kete forme te qenies… madje asgje s’ka rendesi vec pluskimit tim… fluturimit tim, shpejtesise… buzeqeshjes se dellit!
E rrezet e tij qe tejshkojne trupin tim te tretshem prej puplimesh reje…
Gjerat nga ketu siper jane aq te vogla, aq te parendesishme, aq patetike… ju o njerez, aq te perkohshem e shkaterrues kohe!
Une jam nje Re Puplore. Hapesira pa kufi … aty fluturoj une. Gjithe c’ndjen qenesia ime prej reje me perket… pafundesia… ajri… era… dielli… hena.. cdo gje… toka, njerezit, pemet kafshet makinat…
Mund te krijoj gravitet te forte duke terhequr token me tere c’ka siper e poshte saj ne vallen time me eren…por do ishte nje pergjegjesi, jo?… c’ta dua?
Bota eshte e imja. Une jam e botes… boh! Vertet, nuk ka fare perkatesi ne kete mes
Une jam nje Re Puplore… nuk kam Memoiré, nuk kam kujtime… nuk mbaj gje me vete… As shpirtin!
E nderroj formen time ne cdo gje. Kur te dua. Sepse jam fluide. Uje dhe ere. Dhe nje dite do te kthehem ne det, per tu kthyer serish ne qiell.
Ne finalen time te madhe shiu lag e bekon cdo gje ne toke, prek cdo gje, ju le pasin te tereve, duke shkuar drejt detit… nis gara ne tere token e shkelur, njerez, kafshe, pyje, miza, pilivesa, zogj, re, male…kush shkon I pari drejt detit…e drejt qiellit perseri…
Une jam nje Re Puplore. Era eshte perendia ime. Braktisem ne duart e saj, e lire, e lehte…
Ne krahet e eres…nderroj drejtim… pluskuese…fluturuese…ju ze diellin … ju ndihmoj ju, njerez. Krijoj erresiren e domosdoshme per te liruar shpirterat tuaj te fshehte qe dielli e drita ju pengojne ti shfaqni…
Jam perkedhelesja, mesonjesja e qenieve te etura per fluturim…per liri… me shiun tim, me hijen time, me pluskimin tim neper bote…
Une jam ai njeriu shtrire ne plazhet e Acapulcos ne hamakun e tij, duke pire coctailin e tij, tymosur marihuanen e tij. Ai ka hedhur tej gjithcka dhe ka haruar emrin e tij.
Jam ai burri I vertete qe sapo u emerua prokuror kuptoi qe gjithcka donte te bente ishte te kompozonte muzike, dhe dogji kostumin e tij, harroi emrin e tij…
Jam ai mesuesi I latinishtes qe u be eksplorator, dhe fizikani qe u be pirat rruge me makinen e tij te dashur…
Jam mjekja e suksesshme qe provoi te jete prostitute e suksesshme. Ajo harroi emrin e saj…
Jam tere pjaniket, te cmendurit qe shohin ngjyra e bote ku ju shihni shkretetira…
Oh… ja ku jam mbi shkretetire. Era luan me reren poshte nen hijen time. Re te tjera puplore ne qiell nuk ka. Por koncepte te tilla si vetmia, merzitja humbja, vdekja per mua jane te huaja.
Dhe mbi te gjitha, une, nje Re Puplore jam e lire nga ajo qe ju e kerkoni dhe pesoni me aq ngulm, me aq verberi, pa e kuptuar dhe vete; Perkatesia!
E keni te rrenjosur. Qe ne embrion. Qe ne gjeneze. Qe ne molekulat qe I nenshtrohen rendeses kur konceptojne ADN tuaj.
Femija I perket nenes… gruaja I perket burrit, burri gruas, burri e gruaja I perkasin familjes se madhe… I dashuri e dashura, njeri tjetrit… punetori I perket punes, dhe puna, pronarit… pronari nje tjetri e te madh, deri te banka… bankieri parase!
Te renduar me valixhe, me bagazhe, te veshur, te mbathur… nuk shkelni token me kembe, keni harruar se I perkisni asaj, ajo ju shtrengon… ju mberthen…
Kush eshte hapi I pare I fluturimit te lire? Te ndalosh, te flakesh bagazhet, te zbathesh rroba e kepuce, te shkelesh token me kembe te te mbushesh mushkerite me ajer…
Ju I perkisni tokes, une bej dashuri me eren. Ajo me vallezon ne tere qenien time…lart… larg… shpejt… lehte… fluturimisht embel… si nje pupel… rrjedh ajri, rrjedhshem ne grimcat e mia puplore…

Ndaloj siper diku’je, pezull ne suspansin e ajrit. Asgje nuk pipetin, ketu lart qetesi e madhe… muzika e heshtjes… eshte embel, ndaluar mbi ndonje mal, a mbi ndonje det te pafund…ngjyra te forta kudo, blu, gjelber, verdhe, kurrize bizontesh te pyllit polak, barqe gri balenash ne Arktik, dhe une ndricoj ne bardhesine time qumeshtore, syte tuaj zbardhen nga drita ime…
Ju ndjeni qetesine, hijen time te vockel, dielli I madh zot ju ngroh gjakun dhe mendjen, potokalli eshte ngjyra e botes, ngjyer me blu nen bardhesine time, dhe ju doni te beni dashuri… ne emrin tim… nen syte e mi puplore, shtrire ne lendina, ne rere, ne det, ne tarraca pallatesh, ne deget e pemes, ne stolat e nje lulishteje, te shkallet e trampolines, aty mbi lekuren e ariut mbi akull, shtrire me mes te saharase…
Ju prek kudo qe jeni, kudo ku beni dashuri, nen hijen time… dhe une, Re Puplore, drejt agapése me diellin e detin… lozonjare, ledhatare… dashuronjese… E LIRE !

28 comments:

Rocky Girl said...

wow komenti i pare (ishalla nuk shoqerohet me pasoja ;) )
nuk e di po me pelqen me shume versioni i pare, ashtu i paperpunuar, ashtu si te ngrefet ne tru heren e pare, mendimi i menjehershem, i pacensuruar, ai i verteti, ai qe eshte pa hile, ai qe mund te duket pa lidhje por eshte i vertete.
ky versioni ketu eshte shume mire, por ka ate ftohtesine e gjerave te perllogaritura: jo ketu duhet keshtu, aty duhet hequr kjo, duhet shtuar ajo... kjo mua ma heq te gjithe kenaqesine e te lexuarit. por... ka gjithnje nje por, kjo nuk do te thote qe ti nuk mbetesh i talentuar (s'po ta them per te te bere qejfin). ja kaq kisha per te te thene, sa per te te sqaruar idete :P

Rocky Girl said...

p.s. me fal per uzurpimin e hapesires publike por kete duhet ta thoja patjeter:

I am up in the clouds
I am up in the clouds
And I can't and I can't come down
I can watch and can't take part
Where I end and where you start
Where you, you left me alone
You left me alone

http://www.youtube.com/watch?v=YWtbCikdVFo

m. said...

Nuk do bej kritika...ka plot qe i pervishen kesaj pune qe fundja edhe shume interes nuk ka! Te pakten nga ana ime kshu eshte, nuk jam diplomuar akoma:).¨Por, do te te tregoj diçka me interesante qe filloi keshtu sot, papritmas:

Na ishte njehere, UNE, qe kur u kthye nga leksionet, e deshperuar, e merzitur nga projektet, nga koha, nga ora dhe e nervozuar me Diellin sepse kishte munguar takimin, hyri ne shtepi dhe filloi te lexoje çfare i kishte sjellur mesazheri i saj, i pagezuar Pellumb Imejli:).
Kur UNE, shikoi se "dimbo dumbo" i kishte nisur nje pergamene dhe nje puthje pasionale, zemra iu mbush plot hare e gezim.
Sapo syri i kapi fjaline e pare, UNE harroi boten reale dhe fluturoi, fluturoi lart e me lart si te ishte mbi flatrat e nje kuçedre. Ajer i fresket hyri ne imagjinate dhe imazhe, aromera shije, melodi e pershtypje erdhen dhe e rrethuan, gjithe lajka e ajka.
Cdo gje ishte tashme e qarte, e kthjellet...dhe bota kishte nje fytyre te re!!!UNE, u habit.Rralle here me pare kishte ndjere te tilla emocione e provuar te tilla shije. UNE donte te behej nje Re Puplore!!!
Dy buleza loti i lagen faqet...por nuk u merzit! "Reja qan, fshihet diku, dhe rikthehet serish"- tha me vete.
Per ato pak momente, UNE kishte udhetuar ne brigje te pashkelura, kishte takuar te panjohur, kishte pare e nuhatur vende e popuj, ishte ndier e LIRE!!!
UNE ishte e lumtur!..."faleminderit Juuza", tha me vete!
Por ssshhhhhhhhh, mos i thuaj gje, do jete sekreti yne, nuk e pelqen shume kete fjale!

FUND

Minerva said...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah!

Loer, u befsh 100 vjec lepurush se UN-I ka qeshur me lot. Hahahahahaha!!!! Apo s'kisha nevoje! M'u duk vetja ne kopesht. Hahahahaha! Mgjth, ta siguroj, je edukatorja ime e preferuar. Hahaha!

LOER KUME said...

pa lidhje ky komenti i perendeshes se mencurise qe ama komentet nuk i le aq te mencura sa duhet ti lere...

Minerva said...

Darling, deshtimet e disave jane prove e suksesit tim. E suksesi im do zihet nga rete atehere kur ti te arrish me tutje se une,e atehere kur une do stopoj se evoluari...deri atehere,darling, une do jem krijese e Minerves, bije e Caesar, e ti do jesh admiruesi i tije! Beteja behen shume, une dhe ti sakrifikojme shume ushtare,ama dime qe ne fund do fitojme.

Heum...mençuria.Te pelqen te prekesh kufinjte Minerverore, apo jo? Me pelqen kur ben kerkime. Dikur ke pase goxha dell Minerve, se di c'e ka gjetur...

redevil said...

mjafton qe njerezit te kuptojne qe ne kete bote ka nevoje per zoter se ne qiell eshte nje AI qe nuk duhet ti permendet emri se eshte mekat se vete ai jemi ne mjafton te zbresim ne toke ose te ngjitemi te plotesojme ciklin tone.
je i madh TI

Isabela said...
This comment has been removed by the author.
Comma said...

Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
Email: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp+17168691327

. said...

E gjitha falë Dr dawn acuna për punën e saj të mahnitshme, unë kam qenë e martuar për 8 vjet pa fëmijë, kam provuar gjithçka që munda por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një postim në internet se si Dr dawn acuna ka ndihmuar kaq shumë njerëz. I shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova gjithçka, ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, letër dy javë më kërkoi të shkoja në spital për një mesazh dhe surpriza ime doktori tha se jam 1 jave shtatzene gjithcka ka qene ne rregull me mua dhe burrin tim qe nga ajo kohe dhe tani kam djalin tim te bukur, e gjithe kjo fale agimit acuna, nese ke ndonje veshtiresi ne jeten tende,
*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse doni të ndaloni abortin.
*Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
*Nëse keni nevojë për një fuqi shpirtërore.
*Nëse dëshironi të rikuperoni paratë ose pronën tuaj të vjedhur.
Dhe shumë të tjera. Kontaktoni me të ajo do t'ju ndihmojë: email { dawnacuna314@gmail.com }
Whatsapp: +2348032246310

Esther said...

Nuk mund të harroj sesi (magjia e bardhë) më ndihmoi të rikuperoja martesën pas 6 muajsh ndarje me gruan time për shkak të grindjes dhe ajo u largua dhe nuk u kthye më tek unë, bëra aq shumë për ta kthyer atë, por asgjë nuk funksionoi. deri sa pashë një koment në internet kur dikush po dëshmonte se si (magjia e bardhë) e ndihmoi atë të rivendoste burrin e saj dhe kështu e kontaktova përmes emailit të tij dhe pasi shkrova çështjen time ai më siguroi se do të më ndihmonte të kthehesha me gruan time pas 3 ditësh pasi bëri magjinë e dashurisë, dhe pasi ai bëri magjinë, gruaja ime u kthye në shtëpi dhe u lut që i vinte shumë keq sot jam kthyer me gruan time dhe jemi të dy të lumtur dhe jetojmë sërish bashkë. Unë e di se ka shumë njerëz atje që duan të kthejnë të dashuruarit e tyre, ju lutemi kontaktoni (magjinë e bardhë) sepse ai është përgjigjja e përsosur për problemin tuaj, detajet e kontaktit të tij në emailin { findritualforlife@gmail.com }
Whatsapp: +3550685677099
+2349046229159

Linda said...

Sot është dita më e lumtur e jetës sime, unë kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
* Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
* Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
* Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
* Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
* Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
* Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
Email: findritualforlife@gmail.com
+3550685677099
+2349046229159

Anonymous said...

Përshëndetje djema, 3 muaj më parë i dashuri im u nda me mua. Gjithçka filloi kur shkova në kampin veror dhe po përpiqesha të kontaktoja me të, por nuk po kalonte. Kështu që kur u ktheva nga kampi, e pashë atë me një vajzë të re duke u puthur në dhomën e tij të shtratit, isha i frustruar dhe më dha një natë pa gjumë. Mendova se ai do të kthehej për të kërkuar falje, por ai nuk erdhi për gati 3 muaj, u lëndova vërtet, por faleminderit Dr.Dawn për gjithçka që bëri, takova Dr.Dawn gjatë kërkimit tim në internet, vendosa ta kontaktoj sepse unë pashë mijëra dëshmi për të, por tani duhet të rrëfej se ai është me të vërtetë një person i mirë dhe i sinqertë, ai ma ktheu të dashurin tim vetëm brenda 48 orëve, jam shumë i lumtur. Kontaktoni atë në Whatsapp nëse keni nevojë për ndihmë në jetën tuaj: +2349046229159
Email: dawnacuna314@gmail.com

Daniela said...

Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
* magji dashurie
* nëse doni që ish-i juaj të kthehet
* Ndaloni divorcin
*thyej obsesionet
* shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
* magji mbrojtjeje
*infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
+2348155926517

Anna Yarmolenko said...

Jeta vjen me përvoja të ndryshme. Nuk e di çfarë lloj përvoje keni, por kjo është historia ime, më shumë një dëshmi. Jam i lumtur ta shkruaj këtë sepse kam përsëri paqe në martesën time dhe e gjitha kjo falë një magjistari të madh të quajtur VOODOO LORD, ai është një njeri shumë i fuqishëm që ndihmoi në pajtimin e mosmarrëveshjes midis meje dhe burrit tim me një magji dashurie shumë efektive dhe të vërtetë. . Burri im u largua nga shtëpia dhe u vendos me një grua tjetër për shtatë muaj pa u kujdesur për mua dhe katër fëmijët tanë, unë jam financiarisht i qëndrueshëm, por kam nevojë për kujdes, dashuri dhe një familje të qëndrueshme nga një burrë. Iu luta të kthehej në shtëpi disa herë, por asgjë nuk funksionoi, madje i kërkova motrës së tij më të madhe që të më ndihmonte t'i përgjërohesha, gjë që gjithashtu dështoi. Kështu që një ditë hasa dëshminë e një gruaje që përshkroi se si VOODOO LORD e kishte ndihmuar atë të parandalonte burrin e saj që ta divorconte. E kontaktova dhe i shpjegova problemet e mia, ai më tha se çfarë duhej për një magji dashurie të vërtetë dhe shumë efektive. I ofrova gjithçka që i nevojitej dhe në njëzet e katër orë burri im më thirri,  duke u lutur për faljen time duke kërkuar nëse do ta merrja përsëri pas asaj që bëri, dhe kështu martesa ime u shpëtua. Nëse keni ndonjë lloj problemi që dëshironi ta rregulloni urgjentisht, mos hezitoni ta kontaktoni në  WhatsApp: +2348097014925, Email: voodooconnect60@gmail.com


Lord Sea said...

Përshëndetje shikues burri im më la për një grua tjetër pas një viti martesë. Kisha nevojë dëshpërimisht për të, sepse e doja shumë. U shqetësova shumë dhe kisha nevojë për ndihmë. Në këtë ditë besnike ndërsa po shfletoja internetin, hasa në një dëshmi të veçantë për Zotin e madh Deti. Kështu që ndjeva se duhet ta provoja. E kontaktova dhe ai më tha se çfarë të bëja dhe e bëra atë, më pas ai bëri një (magji të kthimit të dashurisë) për mua. 28 orë më vonë, burri im u kthye tek unë duke qarë dhe duke u lutur për faljen time. Sot jam shumë i lumtur dhe dua t'ia rekomandoj këtë magjistar të shkëlqyeshëm kujtdo që me të vërtetë ka nevojë për një zgjidhje urgjente për marrëdhëniet e tij ose të saj të prishura në të cilat ai është i specializuar 1. të kthejë të dashurin e humbur 2. të fitojë zemrën e të dashurit tuaj 3. të ndihmojë beqarin njerëzit për të gjetur partnerë 4. të jenë të martuar 5. Tërheqje dashurie 6. Probleme në martesë dhe divorc 7. Pjesa e dashurisë 8. Probleme me veshkat dhe të gjitha llojet e sëmundjeve mund ta kontaktoni në whatsapp përmes: (+2348158911896) Ose i dërgoni email në: seawaydr22@ gmail.com

Anonymous said...

Unë jam Sandra Hooke nga SHBA, pas 7 vitesh martesë, burri im dhe unë kemi qenë në një grindje apo tjetrën derisa më në fund më la dhe u transferua në Kaliforni muajin e kaluar për të qenë me një grua tjetër, ndjeva se jeta ime kishte përfunduar dhe fëmijët mendonin se nuk do ta shihnin më babanë e tyre, u përpoqa të jem i fortë vetëm për fëmijët, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën çdo natë, zemra më ishte mbushur me pikëllim dhe dhimbje sepse isha vërtet e dashuruar me të. burri im. , Sa herë që mendoj për të dhe gjithmonë dëshiroj që ai të kthehej tek unë, isha vërtet i mërzitur dhe kisha nevojë për ndihmë, kështu që kërkova ndihmë në internet dhe hasa në një faqe interneti që sugjeronte që Dr ibinoba mund ta ndihmonte atë të kthehej shpejt. ish , ndjeva se duhet ta provoja, kontaktova me të dhe ai më tha çfarë të bëja dhe i bëra të gjitha, më pas ai bëri një magji dashurie për mua, 48 orë më vonë ashtu si Dr ibinoba tha që burri im më thirri dhe më tha që ai më mungon mua dhe fëmijët aq shumë aq e mahnitshme sa ai tha se do të kthehet në shtëpi të nesërmen me shumë dashuri dhe gëzim dhe ai kërkoi falje për gabimin e tij dhe dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve. Pastaj që nga ajo ditë martesa jonë është tani më e fortë se ishte më parë Falë Dr ibinoba ai është kaq i fuqishëm dhe vendosa të ndaj historinë time në internet se Dr ibinoba është një magjistar i vërtetë i fuqishëm, do të lutem gjithmonë gjatë jetës për të ndihmuar fëmijët e tij në kohë telashe, nëse jeni këtu dhe keni nevojë për ish-in tuaj ose burri të kalojë te një grua tjetër, mos qaj më, kontakto me këtë magjistar të fuqishëm nr w. Këtu është kontakti i tij. Më shkruaj ose telefono Dr ibinoba {WhatsApp: +2348085240869}, Email: dromionoba12@gmail.com .Faleminderit shumë Dr ibinoba

Anonymous said...

Me të vërtetë isha thyer zemra 💔 kur dashuria e jetës sime më la, ishte e vështirë për mua, pothuajse hoqa dorë, nëse jo për një mik që më drejtoi te një njeri i fuqishëm shpirtëror i quajtur Dr. DAWN, i cili përdori fuqitë e tij të fuqishme shpirtërore për të rivendos martesën time.
Vendosa ta ndaj këtë për të ndihmuar ata që kanë probleme të ngjashme si të miat ose probleme të tjera shpirtërore. I jam shumë mirënjohës Dr. DAWN.
👇🏻👇🏻👇🏻
Telefononi ose WhatsApp Dr.DAWN në këtë numër +2349046229159.

Anonymous said...

Filloi me keqkuptime të vogla pas të cilave më tha se do të ishte mirë të bëja një pushim, që mendoj se u kthye në një ndarje. Ai nuk më kërkon më. Më trishtoi sepse ishim bashkë që në shkollën e mesme dhe ai ishte dashuria ime e parë dhe e vetme. Kërkova ndihmë në të gjithë internetin dhe pashë kaq shumë njerëz që postonin dëshmi për Dr DAWN, mora kontaktin e tij përmes një prej komenteve dhe fola me të për situatën time dhe ai shpjegoi procesin e pajtimit dhe se si do të më ndihmojë pajtohu me të për tri ditë. Kanë kaluar saktësisht 3 muaj që kur e kontaktova tani dhe gjithçka ishte perfekte dhe më duhej ta postoja këtë sepse ai meriton të gjitha fjalët e duhura për të më ndihmuar.
Ai është WhatsApp: +2349046229159
Email: dawnacuna314@gmail.com

July Sector said...

Sektori i ditës së mirë të korrikut:
Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

anonymous said...

Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
(një) magji e lotarisë
(dy) ish mbrapa
(tre) Të mbetet shtatzënë
(katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
Problemet zgjidhen 100%

Anonymous said...

Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që t'i zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
Spell Lotarie
Magji për paratë
Drejtshkrimi i shtatzënisë
Drejtshkrimi i punës/kontratës
Drejtshkrimi i shëndetit
Magjia e pasurisë
Fat i mirë Spell
Drejtshkrimi i Jetës
Spell shpirtërore
Bukuria / magjia e formës
Mashtrimi i magjisë
Drejtshkrim Fantazi
Magji për të fituar çështjet gjyqësore
DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 ose në email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com